De kosten van folders verspreiden door de Drukwerkverspreiders

Bij iedere reclamecampagne zult u te maken krijgen met kosten – folders verspreiden vormt hierin geen uitzondering. Marketing is immers een investering in de toekomst van uw bedrijf; het helpt u om nieuwe klanten te bereiken, te overtuigen van uw meerwaarde en ze aan u te binden. Het verspreiden van reclamedrukwerken is al jaren een perfecte manier om snel en effectief met uw doelgroepen te communiceren. Indien u meer winkeltraffic en hogere omzet wilt  genereren dan leidt een huis-aan-huis verspreiding , zeker actiematig, tot een aantoonbaar hoge respons. De totale kosten van het verspreiden van folders zijn hoger dan bijvoorbeeld een advertentie in een huis-aan-huis krant. Echter in een dergelijke krant staat uw advertentie misschien wel tussen 200 andere advertenties, waaronder diverse aanbieders van hetzelfde product of dienst kunnen zijn. De kosten van het verspreiden van folders leiden echter tot betere prestaties.Reclamefolders kennen geen gebonden leesmoment. Consumenten kunnen zelf bepalen wanneer en welke reclameboodschappen zij willen oppakken. Dat is een van de voornaamste redenen waarom een folder bij de ontvangers ongekend populair is. Bovendien schelen reclames in de folders die wij verspreiden vaak in de kosten voor de consument.Neem zelf de proef op de som en laat iemand uit uw omgeving de krant doorbladeren en na afloop 5 advertenties opnoemen die ze hebben gezien. Herhaal dit met een krant waarbij een aantal folders gevouwen zijn en vraag na een kort leesmoment welke folders erbij gevoegd waren. U zult zien dat de meesten wel onthouden welke reclamedrukwerken er bij de krant gevoegd zaten, terwijl het noemen van 5 advertenties een stuk lastiger blijkt.

Waar liggen de kosten van folders verspreiden?

Bij ons kunt u precies aangeven waar uw reclamemateriaal bezorgd moet worden en bent u er altijd zeker van dat uw folders gedurende uw campagne gericht lokaal bezorgd worden. Dit maakt de kosten voor het verspreiden van folders bij ons overzichtelijk. Bovendien zijn de kosten voor het verspreiden van de folders direct gelinkt aan betere conversie.Vaak wordt bij drukwerkverspreiding gewerkt met folderpakketten – uw drukwerk wordt dan samen met 20 à 30 andere folders als reclamepakket afgeleverd. Uit onderzoek is echter gebleken dat deze methode negatieve gevolgen heeft voor de conversie die u met uw drukwerk realiseert. De grote hoeveelheid reclamemateriaal die lezers ontvangen verkleint namelijk de kans dat uw boodschap gelezen wordt. Om dit te voorkomen bieden wij juist drukwerkverspreiding naast één van onze lokaal bekende huis-aan-huis kranten. Dit verklaart de hogere kosten van het verspreiden van folders. Het moeilijkste product om te verspreiden is deze regionale krant, want iedere consument weet dat dit weekblad moet komen en klaagt direct als het niet bezorgd wordt. Ook kan het gericht verspreiden van de folders meer tijd kosten. Maar folders die tegelijkertijd met deze kranten verspreid worden, kennen wel dezelfde hoge bezorgkwaliteit en een daaruit voortkomende hoge respons.

Duidelijk inzicht in de kosten van het verspreiden van uw folders

Omdat uw drukwerk bij veel drukwerkverspreiders met veel ander reclamemateriaal gezamenlijk wordt verspreid kan het erg lastig zijn om de resultaten van uw campagne te koppelen aan de kosten van het verspreiden van folders. Ook ontbreekt vaak de mogelijkheid om nauwkeurig aan te geven waar u wilt dat uw folders bezorgd worden. Bij de Drukwerkverspreiders heeft u deze problemen gelukkig niet; de kosten van het verspreiden van de folders zijn direct gebonden aan uw wensen.

Tevens vindt er constante kwaliteitsbewaking bij de Drukwerkverspreiders plaats. Na de verspreiding wordt door de afdeling inspectie preventief controles uitgevoerd, wat zowel de Drukwerkverspreiders als de bezorger scherp houdt. Tot slot wordt u bij ons niet geconfronteerd met verborgen kosten, zoals bij folders verspreiden elders soms het geval is. Meer weten? Voor vragen over de kosten van folders verspreiden neemt u contact op met de Drukwerkverspreiders.

Hoe zijn de kosten van folders verspreiden opgebouwd?

Het is onprettig wanneer er onduidelijkheid ontstaat over de precieze kosten van uw reclamecampagne. Het voordeel van folders verspreiden is dat de kosten direct afhangen van de omvang en looptijd van uw campagne. Daarom communiceert de Drukwerkverspreiders altijd helder over de kosten van folders verspreiden.

Reclame maakt van een geïnteresseerde een klant. Door uw folders vaker te laten verspreiden zal de consument uw bedrijf, product en/of dienst eerder herkennen en onthouden. Immers de kracht van reclame is herhaling.
De Drukwerkverspreiders heeft een grote regionale bekendheid waardoor we u optimaal proberen te adviseren. We stemmen de verspreiding van uw reclamedrukwerk volledig af op het door u gewenste resultaat. De klant bepaalt bij ons hoe vaak en in welke hoeveelheden zij hun folders laten verspreiden. Zo bent u bij ons altijd verzekerd van overzichtelijke kosten waarbij we streven naar de hoogste kwaliteit.

Meer over de kosten van folders verspreiden

Door onze gerichte methode van folders verspreiden zijn onze kosten duidelijk opgebouwd.
Wekelijks bezorgt de Drukwerkverspreiders meer dan 1.700.000 huis-aan-huis bladen in de regio´s Flevoland en Utrecht. Dit grote bereik biedt een unieke mogelijkheid om veel huishoudens te bereiken met uw boodschap tegen overzichtelijke kosten door middel van het verspreiden van folders bij deze kranten. Uniek, want het vertrouwde karakter van dergelijke bladen en de sterke regionale focus zorgen er namelijk voor dat uw drukwerk beter opvalt wanneer deze samen met huis-aan-huis kranten bezorgd wordt.

Het belang van de klant is ons belang! Want is de klant tevreden over de wijze van verspreiden van de folders met daarbij behorende kosten zal hij een volgende keer weer kiezen voor de Drukwerkverspreiders.
Heeft u vragen over de kosten van folders verspreiden, of wilt u een offerte aanvragen voor uw campagne? Bij de Drukwerkverspreiders krijgt u altijd snel en professioneel antwoord.